איך תכתבו תוכן שיווקי לאתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

אחת המשימות הקשות ביותר שניצבות לפני בעל אתר תהיה לכתוב תוכן שיווקי. תוכן שיווקי הוא תוכן שאמור לעשות את עבודת המכירה אותה אמורים לעשות המוכרים. מכיוון שבאתר אין מוכרים שמסתובבים בין הלקוחות, התוכן השיווקי הוא זה שיעשה את העבודה. המטרה שלכם תהיה להגדיל את היקף המכירות או את היקף ההתעניינות באמצעות אותו תוכן שיווקי. מכאן עולה השאלה איך כותבים תוכן שיווקי לאתר על מנת שיעשה את העבודה? הכנו לכם כמה דגשים שיאפשרו לכם להכין תוכן שיווקי שיגדיל את היקף המכירות. גם אם בעבר לא הצלחתם לכתוב תוכן שעושה את העבודה, החל מהיום זה הולך להשתנות.

 

תוכן שיווקי יכול להתאים לקידום אורגני

 

תמיד ישנה את המחשבה כי תוכן שיווקי לאתר הוא תוכן שלא יתאים לקידום אורגני. עם זאת המציאות מלמדת אותנו כי תוכן שיווקי יכול להיות מעולה גם לקידום האורגני של האתר. מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב על הצרכים האורגניים בעת כתיבת התוכן. נכון שלא מדובר על תוכן שכל כולו מיועד לקידום אורגני, אך זוהי אחת מהמטרות שאותה הוא אמור להשיג.

 

תחשבו מה הלקוח היה רוצה לשמוע

 

בעת כתיבת תוכן שיווקי לאתר יהיה עליכם לחשוב מה הלקוח ירצה לשמוע. בדיוק מה שהייתם אומרים לו אילולא הוא היה נמצא עכשיו מולכם. כדי שהתוכן יעשה את העבודה יהיה עליו להיות כזה שקולע בול למחשבות של הלקוח. לכל לקוח יש את הדברים שאותם הוא ירצה לשמוע, תצטרכו לקלוע בול לעניין הזה. גם אם כל לקוח ירצה לשמוע משהו אחר יהיה עליכם לעשות שינויים תוך כדי הכתיבה לאתר.

 

כותרת מעניינת שתמשוך פנימה

 

תזכרו כי תוכן שיווקי לאתר אמור להיות כזה שיש לו כותרת שלא משאירה סימני שאלה. הכותרת היא זאת שאמורה למשוך את הגולשים אל תוך המאמר שאותו כתבת בעצמכם. במקרה שבו הכותרת לא תהיה מושכת, המאמר לא יעשה את העבודה שמוטלת עליו. עם כותרת מסקרנת ומפולפלת יהיה אפשר להגיע למציאות שבה המאמר עושה ניסים ונפלאות. לעיתים הוא יכול להיות הרבה יותר יעיל ממה שדמיינתם שהוא יהיה. תחשבו על כותרת שכמותה עדיין לא יצא לכם לשמוע לפני כן.

 

תנסו להיות יצירתיים ככל האפשר

 

תוכן שיווקי לאתר צריך להיות תוכן יצירתי, אחרת הוא לא יהיה מעניין כמצופה. היצירתיות היא חלק מהכתיבה, כל פעם יהיה עליכם לשים על עצמכם כובע אחר. בו בזמן תצטרכו לעניין את הגולשים, לגרום להם לראות כי אצלכם הם מקבלים ערך מוסף. לא רק בהקשר של התוכן, אלא גם בהקשר של הדברים שאותם הם קוראים. גם כאשר כותבים תוכן עבור קידום אתרים SEO יהיה אפשר לשלב את היצירתיות כחלק מהכתיבה. בטח בעולם שבו ניתן לקרוא המון כתבות ומאמרים בכל מיני נושאים שונים.

תוכן עניינים

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו החברה המובילה בארץ לקידום אתרים אורגני​. אנחנו מציעים קידום אתרים אורגני מקצועי, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

שימוש מתקדם ב-robots.txt ומפת אתר: המלצות לחוויית משתמש מיטבית

קובץ robots.txt הוא כלי המאפשר לבעלי אתרים לנהל את הגישה של זחלנים (Crawlers) של מנועי חיפוש לתוכן באתר. באמצעות קובץ זה, ניתן להנחות את הזחלנים אילו דפים יש לסרוק ואילו יש להימנע מהם. זהו כלי חשוב למי שמעוניין לשמור על פרטיות התוכן או למקד את תשומת הלב של מנועי החיפוש בעמודים מסוימים.

למאמר המלא »

מדריך מקצועי לכתיבת תוכן SEO אפקטיבי בישראל: כל הפרטים שתצטרכו

כתיבת תוכן SEO אפקטיבי בישראל מתחילה בהבנת עקרונות הבסיס של אופטימיזציה למנועי חיפוש. יש להכיר את האלגוריתמים של מנועי החיפוש, במיוחד אלו של גוגל, כדי להבין כיצד הם מדרגים תכנים. חשוב להדגיש כי איכות התוכן היא קריטית; תוכן מועיל ורלוונטי יזכה לדירוג גבוה יותר.

למאמר המלא »

טיפים לחיסכון בזמן: כיצד לשפר את מהירות טעינת עמודים בשירות לקוחות

מהירות טעינת עמודים היא מרכיב קרדינלי בחוויית המשתמש בשירות לקוחות. לקוחות מצפים לתגובה מהירה, והשפעת הזמן על שביעות הרצון שלהם היא משמעותית. אם עמודים נטענים באיטיות, יש סיכון גבוה לכך שהלקוחות ינטשו את האתר, דבר שיכול להוביל לאובדן מכירות ולנזק למוניטין של המותג.

למאמר המלא »

צעדים קרדינליים לקידום אורגני אפקטיבי לפני השקת האתר

קידום אורגני הוא תהליך שמהותו היא שיפור הנראות של אתר במנועי החיפוש מבלי להשתמש בפרסומות בתשלום. הוא מתבסס על טכניקות שונות שמטרתן להעלות את דירוג האתר בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש. לפני השקת האתר, ישנם צעדים קרדינליים שניתן לנקוט בהם כדי להבטיח שהאתר יהיה מוכן לקידום אורגני אפקטיבי.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו