למה מחקר מתחרים חשוב כ”כ לקידום ופרסום?

מחקר מילים

על אלו דברים לשים לב כשמבצעים מחקר מתחרים:

  1. יש לשים לב שמחקר המתחרים מכוון למתחרים ישירים שמציעים שירות זהה או דומה למוצר או השירות שאתם מציעים
  2. יש לבצע את מחקר המתחרים לצד מחקר מילות מפתח
  3. יש לבחון את כל ההיבטים ב SEO של כל אתר ואתר של המתחרים על מנת שהמחקר ישקף את רמת התחרות הצפויה
חווית משתמש

מחקר מתחרים חייב לבצע בשלב הראשוני ביותר. יש שיגידו לערוך מחקר מתחרים עוד לפני מחקר מילות מפתח. ההמלצה שלנו בסאו מולטי היא לבצע מחקר מתחרים בחפיפה מלאה למחקר מילות המפתח ובכך להצליב בין הנתונים ולדעת בדיוק את רמת התחרות לצד רמת הפוטנציאל הקידומי

בניית אסטרטגייה

דובר רבות ברשת על מחקר מתחרים אך מה הוא בעצם מחקר מתחרים ולמה כ”כ חשוב לבצע אותו כשניגשים לשווק באינטרנט?

מחקר מתחרים זהו מחקר שחברת הקידום או הפרסום מבצעת על מנת:

  1. להעריך את רמת התחרות: מחקר מתחרים שיבוצע היטב יעניק לחברת הפרסום יכולת להעריך את נכון את השוק והתחרות שבו ולתכנן נכון יותר את האסטרטגיה השיווקית.
  2. בידול העסק:  כדי לדעת האם המוצר אותו אנו מוכרים אכן יצליח להימכר באינטרנט אנו חייבים להבין מה יש לאחרים להציע והאם מה שאנחנו מוכרים אכן נותן מענה ייחודי לקהל היעד

מעוניינים בפרטים נוספים?
חייגו עכשיו – 072-3384-299

 

 

מחקר מתחרים – מה חוקרים?
אז מה בעצם נחקור? מחקר המתחרים שמקם האתרים ייעשה קשור ברובו לדיגיטל. בדיגיטל פחות מעניין את חברת הקידום האם מתחרה שלכם באמת יותר גדול מכם בחוץ, או האם התקציבים שלו גדולים יותר, מה שבאמת מעניין זה מהם הנתונים של האתר שלו מבחינת חוקי הנחיות הנהלת גוגל לשנת 2016.

 

 

לאחר שאנו חברת הקידום נערוך מחקר מתחרים ונכיר לעומק את האתרים של המתחרים שלכם נוכל להכין תכנית עבודה ולדעת בדיוק כיצד אנו הולכים לעקוף אותם במילות מפתח חשובות בתוצאות החיפוש בגוגל

 

 


מחקר מתחרים:

קידום אתרים בשנת 2016 מחייב את מקדם האתר להבין מצד אחד מהו המוצר או השירות שהוא מוכר, מהו הפוטנציאל והיעד העסקי של הלקוח ולחשוב כיצד הוא מוביל אותו לשם.

 

 

 

 

 

מקדם אתרים צריך להכיר את המתחרים של הלקוח בדיוק כמו שהלקוח עצמו מכיר. אך ההיכרות של מקדם האתרים עם המתחרים קצת שונה. ההתמקדות בהכרת המתחרה ישיר מתמקדת בפעילות של המתחרה ברשת האינטרנט