מהם היתרונות בביצוע קידום לוקאלי לעסק?

מחקר מילים

על מה לשים דגש כשחושבים על קידום לוקאלי?

  1. חשיבה משותפת על חברת הקידום אתרים בגוגל: בקידום לוקאלי ניתן לבצע לא מעט טעויות. לכן כשחושבים לצאת למסע קידום לוקאלי התייעצו עם חברת הקידום שלכם ובקשו ממנה לבצע קידום זה עבורכם
  2. יש לשים לב שסוג העסק שלכם אכן מתאים לקידום לוקאלי – לא כל העסקים יכולים ליהנות משירות זה.
  3. אנו מקדמים בגוגל מקומות על מנת לדאוג לכם לתעבורה מקומית.
חווית משתמש

כחלק מעדכוני האלגוריתם של גוגל והרצון של הנהלת גוגל להעניק תוצאות איכותיות ורלוונטיות עד כמה שאפשר לגולשים עדכנה גוגל על שינוי חדש באלגוריתם שהביא לקידום מסוג חדש – קידום לואקלי.

בניית אסטרטגייה

קידום לוקאלי:

קידום לוקאלי זהו קידום שכל מטרתו לתת מענה רלוונטי עד כמה שאפשר לגולש. מענה רלוונטי זה מתבטא בתוצאת חיפוש מותאמת מיקום גאוגרפי.

קידום לוקאלי ישים את האתר שלכם על המפות בתוצאות החיפוש בגוגל כך שתוכלו ליהנות מתנועה וחשיפה לפי מיקום בעזרת גוגל.

 

 

 

כשאחפש בגוגל “פיצה” וגוגל יזהה שהמיקום שלי הוא בראשון לציון, הוא יציג לי תוצאות רלוונטיות למיקום שלי שזה אומר שיוצגו לי בעיקר פיצריות בראשון לציון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כיצד קידום לוקאלי משתלב עם קידום אורגני?

אין לחשוב שקידום לוקאלי הוא קידום נפרד מהקידום האורגני הרגיל. כחלק מעבודת קידום אתרים אורגני כל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה מחוייבת לאפיין בהתאמה את האופטימיזציה הנכונה לאתר על מנת שיופיע בתוצאות חיפוש לוקאליות בגוגל.

 

הצטרפו אלינו על מנת להצליח בקידום האורגני ובקידום הלוקאלי של האתר שלכם.

 

 

מהו בעצם קידום לואקלי?

קידום לואקלי הנו קידום על בסיס מיקום. אנו נרצה שגולש שמחפש מעיר מסוימת יראה את תוצאות החיפוש הרלוונטית ביותר עבורו. כך גדל הסיכוי שהוא יקליק עלי בתוצאות החיפוש בגוגל ואף יאהב את מה שהוא רואה.

 

 

 

 

 

 

 

 

לדוגמא גולש שמחפש בגוגל את מילת המפתח “פיצה” ונשאל מה הוא יהיה מעוניין למצוא?

גוגל לקחו את הנושא כמה צעדים קדימה וחידדו את האלגוריתם שידע להבחין במילות מפתח שיש להם קשר הדוק למיקום. פיצה היא דוגמא מעולה לגולש שמחפש מוצר שקשור למיקום. כמובן שאם אני מחפש פיצה ואני נמצא כרגע בראשון לציון לא אהיה מעוניין לקבל שירות מפיצרייה בחיפה.