מימון לרכב – איך מקבלים מימון לרכב חדש

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

עולם הרכב בישראל השתנה מאוד בשלושים השנים האחרונות. אם עד שנות התשעים בערך, היכולת של ישראלים לרכוש רכב הייתה מאוד מוגבלת, הן בגלל שהשוק היה מאוד קטן (חברות רכב רבות לא פעלו בישראל ולא היה ניתן לייבא ולמכור את הרכבים שלהן בשוק הישראלי), והן בגלל שאופציות הרכישה היו מוגבלות. היה ניתן לרכוש רכב דרך היבואן, דרך מגרשי מכוניות ספציפיים או דרך בעלי רכבים שמכרו את הרכב שבבעלותם.

השינויים שחלו בשוק הישראלי התרחשו בשני מישורים עיקריים: ראשית, חברות רכב רבות החלו לפעול בישראל, השוק נפתח והוצף בדגמים וסוגים שונים של מכוניות. שנית, נוצרו אופציות רכישה שונות. לא רק דרך היבואן ולא רק דרך בעלי רכבים, אלא גם דרך גורמים נוספים, דוגמא חברות ליסינג, חברות טרייד אין ועוד.

אחת הדוגמאות לשינוי שחל בעולם הרכב הישראלי, הוא כל הנושא של מימון לרכב. קרי, הדרך בה הרוכשים יכולים היום להחזיק ברשותם את הסכום הדרוש להם עבור רכישה. דרך מימון הניתן באמצעות חברות שונות, חוץ בנקאיות, יש להם אפשרות לקבל באופן מיידי את הסכום הדרוש לרכישה, בין אם זה באופן מלא או חלקי.

מה זה מימון לרכב ואיך מקבלים אותו?

בשביל להבין מה המשמעות של מימון לרכב, צריך להסביר תחילה איך מתבצעת עסקה לרכישת רכב.

נניח והרוכש פונה לחברה מסוימת במטרה לקנות רכב חדש או משומש. החברה מציגה בפניו את הסכום הדרוש לרכישה ואז הוא צריך להחליט כיצד ברצונו לשלם את סכום הרכישה. הוא יכול לשלם את מלוא הסכום במידה ויש לו אפשרות כזו או לבחור באופציה של קבלת מימון מגורם חיצוני שיאפשר לו לשלם את הסכום במלואו לחברה, בעוד שאת הסכום הוא יחזיר על פי תנאי המימון.

למשל, אם החברה ממנה הוא רוכש את הרכב תבקש לפחות 50 אחוז תשלום בזמן הרכישה, אז הוא יכול להגיש בקשה למימון עבור 50 אחוז הנותרים, אותם הוא לא יצטרך להחזיר מיד אלא בפריסה על פני מספר חודשים ולעיתים אפילו שנים. זאת כמובן בתוספת ריבית. ישנם מקרים בהם יוכל ליהנות ממימון של 100 אחוז, עם החזר של עד 99 תשלומים. קרי החזר למשך למעלה מ-8 שנים.

בשביל לקבל מימון, צריך לבדוק עם אילו חברות רכב עובד הגוף ממנו הוא מבקש את המימון, באילו תנאים ניתן לקבל את המימון ומה הם תנאי ההחזר של ההלוואה.

איך לוקחים מימון לרכב בצורה חכמה?

בשביל ליהנות מאופציה של מימון לרכב בצורה חכמה, חשוב לשים לב מה הסכום אותו מבקשים ומקבלים מגוף ממנו מבקשים הלוואה, וכן לאורך כמה זמן אפשר לפרוס את התשלומים. יש לקחת בחשבון את עלויות הריבית והאם זה באמת משתלם לפרוס את ההחזר לאורך תקופה ארוכה או שמא מוטב לפרוס לתקופה קצרה עם ריביות נמוכות יותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

רכב

תוכן עניינים

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו החברה המובילה בארץ לקידום אתרים אורגני​. אנחנו מציעים קידום אתרים אורגני מקצועי, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

פתיחת הכוח של האינטרנט: החשיבות של הרשמה לקורס תכנות אינטרנט

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. מקניות ותקשורת ועד בידור וחינוך, כמעט הכל נעשה עכשיו באינטרנט. ככל שהביקוש למפתחי אתרים ממשיך לעלות, הרישום לקורס תכנות אינטרנט הפך למכריע עבור אלה המחפשים קריירה מצליחה בתעשיית הטכנולוגיה.

למאמר המלא »
הכנת לוגו

פתיחת הכוח של לוגואים: בניית מותג מקוון חזק לחנות החולצות שלך

בניית מותג חזק חיונית לכל חנות חולצות מקוונת. לוגו מעוצב היטב לא רק מייצג את המותג שלך, אלא הוא גם משמש ככלי שיווקי רב עוצמה. כאשר הדפסת לוגו על חולצות צוברת פופולריות, חשוב להבין כיצד להשתמש בטכניקה זו ביעילות כדי לבנות מותג מקוון חזק.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו