שיווק אתרים באינטרנט: העולם השתנה ולא הודיעו לנו

שיווק אתרים באינטרנט: העולם השתנה ולא הודיעו לנו

אם הגעתם לעמוד הזה, סימן שאתם כבר בכיוון הנכון. זה אומר שהבנתם שעולם השיווק השתנה. זוכרים בנוסטלגיה את שנות התשעים האהובות? חולצות פלנל, מוזיקת גראנג’, ערוץ 2, גלגל המזל, מיקי ויעקב, פקס, חייגן מודם וטלפון אלחוטי – רובם כבר מאחורינו. כמו דברים אהובים, לפעמים הם חוזרים ומעוררים את רגש הנוסטלגיה אבל העולם כבר לא שם. היום אנחנו מדברים על שיווק אתרים באינטרנט.

קלטת קסטה?

עוד לא הפכתם צד?

שינויים בעולם הפרסום והשיווק

עם כניסת האינטרנט לחיינו, מלווה במנוע החיפוש של גוגל, הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, הסמארטפונים עם אפליקציות השיתוף המידיות, כל אלו מורידות את המשקל משיטות הפרסום הישנות והיקרות. מדורת השבט כבר לא מתאספת סביב הטלוויזיה. מדוברת השבט מורכבת מאינדיבידואלים שגולשים ברשת וצורכים את המידע שלהם לפי בחירתם ותחומי העניין שלהם. העולם החדש נסוב סביב שיווק אתרים באינטרנט.

יש לי אתר אינטרנט

מצוין! השלב הבא הוא לדאוג שהגולשים יראו אותו. שיווק אתרים באינטרנט וכן שיווק באינטרנט לעסקים בצורה נכונה יביאו אליכם את הלקוחות שלכם, את הלקוחות שבאמת נדרשים לשירות שאתם מציעים.
צג סמארטפון עם אייקונים של אפליקציות חברתיות

אם אתם רוצים ללמוד עוד על שיווק אתרים באינטרנט היכנסו לכאן.

מספר טיפים בסיסיים לקידום העסק שלכם באינטרנט:

  • מחקר מילות מפתח – בוררים את המילים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יחפש כדי שיוכל למצוא אתכם ולא את המתחרים שלכם
  • התוכן הוא המלך – התכנים שאתם מעלים צריכים להיות איכותיים, רלוונטיים וללא שגיאות
  • קישורים – ספרו על האתר שלכם בכל מקום אפשרי והוציאו אליו קישורים
  • לא תגנוב! לא משכפלים תוכן ולא “גונבים” תמונות

לא מסתפקים בעצות אלו? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשב על כוס קפה המותאם במיוחד לטעמכם!

איך לקדם אתר בצורה מקצועית?

איך לקדם אתר בצורה מקצועית?

לקידום אתרים יש קריטריונים רבים, חלקם חשובים יותר, וחלקם חשובים פחות. אבל בסופו של דבר כולם תורמים לקידום האתר בגוגל.

איש

איך לקדם אתר בעזרת תוכן?

אולי כבר שמעתם את המושג “התוכן הוא המלך”. התוכן הוא התשובה הטובה ביותר לשאלה איך לקדם אתר.

המטרה של גוגל היא שלגולש יהיה ערך לקרוא, בעל עניין וערך רב.

החשיבות בכתיבת תוכן

בכתיבת תוכן לאתר יש לוודא שהמאמר בעל 300 מילים לפחות מכיון שמתחת לזה גוגל יתייחס למאמר כחסר תוכן וערך לגולש.

בנוסף לכך, יש לחזור על מילת המפתח במאמר במידה, לא יותר מ-6 פעמים ולא פחות מ-3 פעמים במאמר. כשחוזרים על מילת המפתח יותר מדי פעמים, מנוע גוגל עלול לזהות שמאמר זה נכתב לצורך קידום האתר ולא בעל ערך לגולש ועל כן עלול לדרג מאמר זה בדירוג נמוך.

עיצוב התוכן

לאחר כתיבת התוכן יש לשים לב למספר דברים כגון: כותרת, כותרות משניות, הדגשות ופסקאות. המאמר צריך להיות מסודר, כך שיהיה הפרדה ברורה בין הפסיקה לכותרת.

ולבסוף, יש להוסיף קישורים למאמרים אחרים ולדף הבית.

קישורים

הוספת הקישורים מתחלקת ל2 חלקים- קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים.

קישורים פנימיים

 

על המאמרים באתר להיות מקושרים למאמר הבא, ולמאמר הקודם שנכתב. בנוסף לכך יש להוסיף קישור לדף הבית.

 

קישורים חיצוניים

להוסיף קישורים זה דבר אינטגראלי כשמדברים על כיצד לקדם אתר. מכיוון שגוגל נותן דירוג גבוהה יותר לאתרים בעלי יותר קישורים המגיעים מאתרים אחרים. כלומר, עליכם להיכנס לאתרים אחרים ולבקש מהם להכניס קישור לאתר שלכם.

שרשרת ברזל
תגים

כיצד לקדם אתר בעזרת תגיות?

יש מספר תגיות חשובות:

Title – כותרת של העמוד

Description – תיאור של האתר

Keywords – מילות המפתח של העמוד

עליכם לשים לב שמילות המפתח קיימות בשלושת תגיות אלה.

דבר זה הוא חשוב מאוד כאשר אתם מתמקדים באיך לקדם אתר בגוגל.

לסיכום

כמובן, יש עוד קריטריונים רבים לקידום האתר בגוגל. לכן במידה ואתם מעוניינים ללמוד נושא זה יש קורס לקידום אתרים בגוגל

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס (PPC)

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס (PPC)

פרסום ממומן בגוגל יכול להערך תוך שימוש בכמה פלטפורמות שונות כגון: גוגל, בינג ועוד.. ולעתים אף יכול להגיע לסכומים גבוהים כאשר הוא נעשה בצורה לא מקצועית.

SEO-MULTI מתמחה בניהול קמפיינים ממומנים תוך מיקוד על מילות המפתח הרלוונטיות בלבד וכן מתמודדת עבורך בהקלקות זדוניות על ידי חברות מתחרות ודואגת לשמור על התקציב שלך לשימוש אפקטיבי בלבד. 

שיטת הפרסום הפופולרית של בעלי עסקים

כיום כ70% מהחשיפה האינטרנטית נמצאת במנועי החיפוש של גוגל ונוכל להשתלב במקומות הגבוהים רק באמצעות תכנון נכון של הקמפיין הכולל מחקר מילות מפתח מעמיק בחירת ביטויים אפקטיבית וניהול קמפיין מסודר ומקצועי הכולל תתי רמות של מודעה ושימוש במנועי העזר של גוגל.

קידום ובניית אתרים ברמה מקצועית

קידום ובניית אתרים ברמה מקצועית

קודם בונים אתר ואז ניגשים לספק קידום אתרים, האמנם?
מרבית האתרים נכשלים בהליך הקידום האורגני ברוב המקרים עקב בניית האתר בדרך שאינה תואמת למדיניות של הנהלת גוגל. מומלץ כי קידום ובניית אתרים ישתלבו ביחד.

שילוב בין קידום ובנייה של אתר אינטרנט

כבר במהלך אפיון האתר נכון וכדאי לבחור חברת קידום אתרים. חברת קידום האתרים חייבת להתממשק ולעבוד יחד עם החברה שבונה את האתר על מנת שהאתר יבנה בצורה מותאמת לגוגל. זה מתחיל מאפיון היררכיה נכונה של האתר, עץ קטגוריות מתאים וכו’ וממשיך עד לרמת “קוד נקי”, מהירות אתר, חווית משתמש, אזורי תוכן דינמיים ועוד.

אז מהם השלבים הנכונים לבניית אתר שיהיה ניתן לקדם בגוגל:

מרבית חברות בניית האתרים יכתוב בסעיף זה “עיצוב אתר”. אך כאן בשלב הראשון טמון ההבדל שבין כישלון להצלחה בפרויקט קידום האתר. בשלב הראשון מה שנכון לעשות הוא אפיון מבנה אתר ל SEO. לאחר מכן נעבור לעיצוב בסיסי וראשוני על מנת לקדם דמו. מכאן נעבור לשלב הקידוד וסיום העיצוב. בשלב זה נשאר מולך הלקוח את העיצוב ואת מבנה וסדר האתר. במידה ויש אור ירוק? ממשיכים!

לאחר שהאתר מוכן עדיין לא נעלה איתו לאוויר! בדיוק עבור סעיפים אלו חשוב שיהיה מקדם אתרים בתמונה עוד בשלב הראשון. ישנם פרמטרים ברורים שבלעדיהם אסור לתת לגוגל לסרוק את האתר. חברת קידום אתרים איכותית תוודא שהאתר נשלח לסריקה ראשונה אצל גוגל רק בשלב שהאתר מוכן לכך ועמוד בדרישות של הנהלת חברת גוגל.

 

איך להגדיל מכירות באינטרנט?

איך להגדיל מכירות באינטרנט?

רבות נשאלת השאלה כיצד והאם באמת ניתן להגדיל מכירות באינטרנט או אפילו לבסס את מרבית החשיפה באמצעות אתר האינטרנט…
אז כיצד ניתן להגדיל מכירות באמצעות האינטרנט?

כולנו שומעים מסביב שכיום האינטרנט הוא מקום המפגש המרכזי של גולשים ועסקים ושאם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא באמת קיים, שהרי חשיפה של עסק פיזי או פרסום מקומי אינו יכול להשתוות לחשיפה ממוקדמת למיליוני אנשים וכל זה בקליק אחד.

אלו הם חלק מהאפשרויות העומדות בפנינו כשנרצה לפרסם בדיגיטל:

  • קידום אתרים אורגני:

    קידום אתרים אורגני בגוגל מטרתו לקדם עמודים באתר שלכם כך כשגולש יחפש מונח רלוונטי לעסק שלכם – אותו עמוד באתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל בעמוד הראשון. הגולש יכנס לאתר ויצור קשר. חשוב לזכור שקידום אורגני הוא קידום דפי נחיתה באתר שלכם במנועי חיפוש הכוללים בינג יאהו ומערכת חלונות
  • קידום אתרים ממומן:

קידום אתרים ממומן זהו בעצם “העסק” של גוגל. למה עסק? מפני שזהו מודל ההכנסה העיקרי של גוגל מרשת החיפוש. מיהם הלקוחות של גוגל? כמובן שבעלי העסקים או האתרים שמעוניינים לפרסם עצמם ולהגיע לחשיפה של קהל יעד ממוקד.

  • פרסום בפייסבוק:

הפרסום בפייסבוק עובד! מרבית המפרסמים טוענים שהם לא מצליחים להניב תוצאות משמעותיות מערוץ שיווק זה. אך האמת היא שעל מנת לפרסם בפייסבוק מוכרחים לשלוט ברזי המקצוע. פרסום בפייסבוק מצריך מאיש הפרסום רגישות ייתרה למוצר או השירות והבנה מעמיקה באסטרטגייה שיווקית בפייסבוק

  • פרסום ביוטיוב:

יוטיוב כבר מזמן הפכה לערוץ שיווק לכל דבר והוכיחה עצמה בהנבת תוצאות משמעותיות למפרסמים. כמובן שלא לכל עסק ערוץ זה יתאים. כמו כן, מכירות באינטרנט יכולות גם להתבסס בפלטפורמה זו.

 

מעוניינים לדעת היכן הכי מומלץ לפרסם עבור העסק שלכם?

נשמח אם תעמדו איתנו בקשר,
סאו מולטי

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support